Quad KTM 450 XC

Austriacka firma KTM połączyła swoje siły wraz z firmą Polaris, która specjalizuje się w quadach oraz skuterach śnieżnych. Pomimo krótkiego czasu trwania kooperacji, starczyło to do wyprodukowania nowego quada sygnowanego przez KTM.
Jego rama składa się z zespawanych stalowych rur, których sztywność jest bardzo duża. Waga szkieletu wynosi jedynie 14,5 kilograma, co nie jest dużą masą. Zawieszenie dostarczyła firma Ohlins. KTM bezpośrednio przymocował progresywnie pracujący amortyzator do wahacza. Wszystkie koła quada zostały zawieszone na dwóch trójkątnych wahaczach, dzięki czemu możliwa jest regulacja pochylenia kół. Dzięki zastosowaniu wahaczy o różnych długościach, można w łatwy sposób zmniejszać oraz zwiększać rozstaw kół w zależności od naszych potrzeb. Przy rozstawie tylnych kół można się pobawić i je zmienić, a do tego wykorzystuje się tuleje dystansowe. Za hamowanie odpowiadają zaciski Magura, po jednym na każde koło z przodu oraz centralnie na tylnej osi z tyłu.
Silnik jest jednostką jednocylindrową pochodzącą z wcześniejszych generacji EXC. Dodano jednak wtrysk paliwa i zmieniono blok, który został dopasowany do nowych zadań, jakie stoją otworem dla Quada 450 XC.