KTM LC8 950 Adventure

Model ten to enduro, które z pewnością zaciekawi wielu fanatyków tego tematu. Silnik drzemiący w tym motorze to czterosuw dwucylindrowy o układzie V o kącie rozwarcia wynoszącym 75 stopni. Całość chłodzona jest cieczą. Pojemność skokowa wynosi 942 centymetry sześcienne, co daje moc 98 koni mechanicznych przy 80000 obrotów na minutę. Maksymalny moment obrotowy wynosi 95 Nm przy obrotach rzędu 6000 na minutę. Przeniesienie napędu następuje poprzez wielotarczowe mokre sprzęgło i 6-stopniową skrzynię biegów.
Podwozie składa się z ramy spawanej z rur stalowych (chromowo-molibdenowych). Widelec teleskopowy to upside-down, którego golenie mają średnicę 40 mm. Z tyłu znajdziemy aluminiowy wahacz, a amortyzator jest centralny.
Za hamowanie odpowiadają dwie tarcze o średnicy 300 mm z przodu oraz jedna tarcza hamulcowa, której średnica wynosi 240 mm i umieszczona została z tyłu. Koła, jakie otrzymał ten model to 21-calowe z przodu i 18-calowe z tyłu felgi.
Model ten jest bardzo poręczny i stabilny, nawet przy osiągnięciu maksymalnej prędkości. Z łatwością daje sobą manewrować na różnego typu zakrętach. Dodatkowo prowadzenie poprawiają twardo zespolone ze sobą elementy zawieszenia. Informują one również kierującego o stanie nawierzchni pod kołami. Siodło, które zachodzi wysoko na zwieszające się w dół połówki zbiornika paliwa, dostarcza kierowcy olbrzymią swobodę oraz komfort jazdy.