Konserwacja podwozia

Usługi konserwacji prowadzone są przez wiele firm. Zabezpieczane jest antykorozyjnie podwozie oraz elementy składające się na konstrukcje i wnęki. Używane są często materiały najwyższej jakości. Aby pokryć trudno dostępne zakamarki wykorzystywane są różne przyrządy, na przykład pistolet ciśnieniowy.

– Usuwamy najpierw osprzęt podwozia, taki jak nadkola, osłony, itp. – mówi pracownik stacji regenerującej podwozia. – Usuwamy następnie wszelkie zabrudzenia przy pomocy myjki parowej. Z kolei następnie przychodzi czas na oczyszczenie podwozia ze zmian korozyjnych i odrdzewiamy, po czym trzeba pokryć oczyszczane miejsca minią podkładową.
– Przed malowaniem nałożenie folii ochronnej na nadwozie jest bardzo istotne – dodaje inny pracownik stacji.- Pokrywamy w ślad za tym podwozie wybranymi środkami antykorozyjnymi. Ostatni etap to osuszanie podwozia.
– Mieścimy się z wszystkim w trzech dniach roboczych – reasumuje pracownik.

– Koszt konserwacji zależy od stanu podwozia – wyjaśnia właściciel zakładu. – Rolę gra wielkość podwozia, ilość potrzebnych materiałów, czy też zabieg konserwacyjny środkiem nowoczesnym używanym do nowych samochodów. Wszystko udaje się wykonać sprawnie.