Suzuki GSX-R600

Jest to model bliźniaczo podobny do modelu GSX-R750. Model wydany na 2008 rok posiada całkowicie nowy, znacznie odciążony silnik, który został przesunięty do przodu. Dzięki temu zabiegowi, tylny wahacz został wydłużony. Cały tłumik umiejscowiony jest pod silnikiem, a jedynie jego końcówka wychodzi zza owiewki. Charakterystyka silnika w zakresie obrotów poprawiona jest przez umieszczenie przepustnicy pomiędzy rurami wydechowymi a tłumikiem. Sprzęgło zostało wyposażone w zabezpieczenie przed blokowaniem się tylnego koła.
Rama znajdująca się w tym modelu jest niemal identyczna jak ta, którą posiadają te modele o większej pojemności.
Zastosowany silnik jest czterosuwowy, rzędowy, chłodzony cieczą. Jego pojemność wynosi 599 cm sześciennych, a moc maksymalna to 125 koni mechanicznych przy 13500 obrotów. W modelu z systemem doładowania dynamicznego SRAD, moc maksymalna wynosi 133 KM.
Całość waży 161 kilogramów (bez płynów i paliwa).
Motor dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych: niebiesko-białym, czarnym macie, biało-srebrnym oraz srebrno-pomarańczowym.