Ducati Multistrada S

Jest to droższa wersja dostępnej na rynku Multistrady, posiadająca zawieszenie firmy Öhlins, aluminiową kierownicę. Część elementów karoserii została wykonana z karbonu.
Sztywność tylnego zawieszenia jest regulowana za pomocą dostępnego z zewnątrz pokrętła. Opcja ta jest również dostępna w podstawowej wersji motoru. Dodatkiem jest ciekawie wkomponowany w przednią owiewkę schowek.
Z tą wersją motoru dostępny jest wydłużony harmonogram serwisowy, dzięki któremu można cieszyć się tańszymi o połowę kosztami przeglądów.
Zawieszenie o dużym skoku gwarantuje jeszcze lepszą przyjemność z jazdy, nawet na tych gorszych nawierzchniach. Jednak należy pamiętać, że siedemnastocalowe koła z oponami, których bieżnik jest przeznaczony typowo dla dróg asfaltowych, świadczą o typowo drogowym przeznaczeniu motoru.
Multistrada świetnie sprawuje się w gęstym ruchu ulicznym dużych miast.